Monday 4 April 2011

wahai nyawaku

pada suatu malam yang memang panas...terjadilah suatu pekara yang sangat tragis.....errr, cermin mata aku dah patahhh da..dek kerana ank kesayangan aku yang tangan tak  di bedung..hampeh... memang hangin ..sebab cermin mata ibarat nyawa aku lorrrr...
ingat masa sebelum kawin..hahaha, nak citer nih...kalau lah dulu dulu si dia ambik cermin mata aku mesti aku tak merewang..dia pun tak lah jadi pak pacak...hihihi..nakaiii ank sapa lah nih...
sekarang dh jadi husband pun..dah hampir 8 tahun pun berkahwin...aku penah pecah rahsia..kenapa aku selalu dapat loloskan diri dari tahanan...ni semua kerana cermin mata...
terima kasih nyawaku...


cermin mata kesayanganku...
so, aku pesan ngan dia...lain kali ambik cermin mata aku bukan ic aku...hihihih..tapi sekarang dah baik dan yang terbaek....sk nk g betulkan cermin mata...emm, tak suka nya pakai contact leans.....nnt juling masa nk cucukkan benang kat jarum....

No comments:

Post a Comment

- selamat datang -

welcome to 2011