Tuesday 5 April 2011

sunyi sepi

mengalamun aku sebentar..rasa sunyi masih ada' Rasa kekosongan yang belum terisi...apa pun aku dah tahu apa jawapannya...tapi biarlah jadi rahsia..rahsia antara aku dan aku...rindu pd masa lampau rindu pada teman yg selalu syg kan aku..rindu juga pada cinta lalu yang aku tak penah hargai...kini aku hanya mampu menerima dan merelakan..
kenapa hati ni terasa sakit sangat..ya allah, jgn kau hukum aku kerana kelalaian aku suatu ketika dulu..tolong lah rawat hati aku..aku rasa mcm hati  di siat siat d cincang selumat lumatnya...aku perlukan cinta...aku rindu pada yang bernama kasih sayang..org itu penah berkata, "kenapa aku masih di sini lagi..wlaupun indah tapi masih terasa duri duri nya...." dan aku pun berkata aku masih betah....

No comments:

Post a Comment

- selamat datang -

welcome to 2011