Saturday 8 January 2011

aku....aku dan aku

assalamualaikum....


Buat pertama kalinya aku menulis blog tentang aku...tapi mungkin tak menarik pun..sebab  tak banyak cerita..ini gara gara nak extra blog macam orang lah..hhihihih...

nama aku ei-lia binti kamal...nama tu khas bapa aku tuju kan untuk aku..memang kenyataan pun..rasa rasanya dalam dunia ni ada tak nama yang sama ejaan macam aku..khakhakha.....sebab nama aku macam tu..aku glamor di hospital dan klinik klinik.....sekali jer doktor panggil..keesokan harinya depa dah tahu nama aku tanpa refer kat fail sakit..itu glamor kat hospital....kat tempat lain, emm tak ada kot, sebab aku tak cun macam siti nurhaliza. cuma cantik macam erra fazira (perasan)..

umur aku lak 28 tahun sbb birthday lum sampai lagi..nak tahu tak tarikh lahir aku..kalau bg tahu ni korang kena pos hadiah BESARRR PUNYA !!!!!..06 hb april 1982... tarikh yang bermakna sebab aku d turun kan kedunia.. dan di lahirkan di klinik al-arqam, kuala lumpur..alhamdullilah bersyukur sangat sebab berada di kelumpok keluarga yang besar... ibu, ba, terima kasih sebab menjadi ibu bapa elia (nak nangis nih) huhuhu...

aku bekas pelajar di sek.ren selayang baru (2) sampai lah darjah 6...rindu member sekolah plk...kemudian aku sambung sekolah di sek.men.selayang baru (1)..sampai tingkatan 4...start dari situ lah aku berpindah randah....bosan sey..alih alih selayang juga aku balik...tanah tumpah darah ku....maknanya aku ORANG SELAYANG LAH EKK!!!...


ok lah nak citer pasal sekarang pulak:.....aku seorang yang suka pada kecantikan..sebab tu aku ceburi bidang ni iaitu jahit manik ..ia memberi kepuasan yang tak terhingga....sampaikan aku kalau tak ada baju customer aku cari baju sendiri untuk pasang manik...ada penah tu baju yang dah ada manik aku pegi buka manik tu..dan menggatalkan tangan pasang manik yang lain..itu lah kerja aku... alhamdullilah kerja aku ni di izin kan suami yang tersayang...so, aku teruskan lah..aku dah bermula jht manik ni nie sejak kecik umur 9 tahun..jangan tak tahu...hihihi...alahmdullilah aku  ada ramai pelanggan....dan mereka suka sgt ngan manik yg aku jahit..emm bertambahlah jatuh cinta aku pada si manik...hhahahaha

soalannya: ADAKAH AKU NI GILA MANIK...INGAT TAK CITER KAT TV3..MIA OH MIA....

No comments:

Post a Comment

- selamat datang -

welcome to 2011